Şuan bende 36+0 Dayım 32 haftadan beri preklemsi yani gebelik zehirlenmesi ile uğraşıyorum tansiyon yüksekliği aşırı kilo alımı ödem idrarda protein kaçağı gibi belirtileri var 13 e 9 tansiyon sınır olarak kabul ediliyor bence bir doktora başvurun daha yükselirse sıkıntı yaşamayın.Tabi ins sizde benimki gibi bir sıkımtı olmaz 🙏ama tedbir almak önemli