Deyzi_2000 Hanımlar Gebelikte Hirudoid Jel Kullananlar Var mı ? Memnun kalanınız var mı şişliği ya da kızarıklığı engelliyor mu bi yakınım çok memnun kaldığını ve yaraları şişliği çabuk kuruttugunu söyledi sizce doğru mu?? Fikir verir misiniz
Shebaby Deyzi_2000 canım ben normal zamanda o kremi kullandım yara izlerine falan çok iyi geliyor ama gebelikte bilmiyorum kullanılır mı ama güzel bi krem