Arkadaslar ben 4 sene önce kulağımdan ameliyat oldum kolesteatom denilen bi illet vardi ve ameliyattan önce doktorum bana ilerde normal dogum yapamayabilirsin ıkınmanla hastalığın nüksedebilir dedi. Su an 28 haftalik hamileyim KBB bölümüne randevu bulamiyorum gidip bindoktora soramiyorum normal olur mu diye. Şehir hastanesinde doğum yapicam ordada sıkıntı olmadığı sürece normal doğuma zorluyolar napabilirim sizce ?