Btlabk 34+1 haftalığım sanki birden karnım asagıya indi 😞bu durum normalmi agır kaldırmadım ama sabahtan beri ev tasıyacaz diye esya koliyorum birden biri tayinimiz cıktı erken dogucak diye korkuyorum 🙈😕
nazlis_ Btlabk karın düştükten hemen sonra doğum olmayabiliyor benimde düştü aynı haftadayız ama bu erken geleceği anlamına gelmiyor bazılarında yapı meselesi oluyor
Btlabk nazlis_ inş erken Doğum olmaz ben yozgattayım ailemin yanına gidicem doguma yarın 😞 korktum bir an birsey oldu diye