CeyydaDE- Merhaba Kızlaar :) Malum doğum yaklaşıyor ve ben hala kapı süsü ve şekerleme hediyelik için bir yerlere bakmadım fikir almaya geldim siz yaptırdıysanız bir fotoğraf ve nerde yaptırdığınızı yazarsanız çok seviniriiim ❤️
mrsperaa CeyydaDE- bunlar çikolatalarımız bi arkadaşım hediye etti bunları Buda kapı süsümüz Trendyol afralyahome dan yaptırdım
CeyydaDE- mrsperaa çoook güzel görünüyor ikiside bayılldımmm 🥹 Sağ salim kucağına almak nasip olur inşallah canım benim :)
mrsperaa CeyydaDE- kapı süsü için dediğim sayfaya bakabilirsiniz çok güzel gerçekten. Teşekkür ederim sizde bebişinizi sağlıkla kucağınıza alın 🫶🏻
Nur_50 CeyydaDE- Rica ederim umarım beğenirsiniz öğretmen arkadaşım getirtmişti 😃sizede söyleyim dedim.