Bende 31+1 deyim, 30. Haftaya girdiğimden itibaren geliyor sıvı bazen sarımsı bazen şeffaf ama çok akışkan su gibi değil enfeksiyon vs. baktılar bişey çıkmadı zaten kokusuz . Doktorum 29-30. haftadan sonra bebek hızla büyüdüğü için daha çok asagiya baskı yapıyor ve normal bir akıntı oluyor dedi