gunesinannesi_ Kızlar doktor idrar iltihabı için endol 100 mg fitil verdi bir de yanında progestan vermiş iğne tek seferlik ama düşük tehlikem ya da kanamam olmadı onu da anlamadım neyse fitili önden mi arkadan mı kullanıyoruz ?
gunesinannesi_ Gizzgzz neden🥹 benim de doktorum verdi kullanayım diye iltihap olduğu için karnımda ağrı oluyor 15 haftalığım
Gizzgzz ilgihazaal ben acil başka Bi doktora gitmiştim kasılmalarım vardı endol fitil verdi kendi doktorum bebeğin kalbinde bir damar var temiz kan ve kirli kanı ayıran onu erken kapatıyor ve bebeğin suyunu azaltıyor sakın kullanma demişti
gunesinannesi_ ilgihazaal evet ondan verdi zaten ama düşük iğnesi niye verdi yarın yazcam da bugün yapmayı düşünmüyorum
ilgihazaal gunesinannesi_ anal evet. Anal fitile karsi cok onyargiliydim ama aci vs olmuyor. İyice iceri ittirmrk lazim ama yoksa geri cikiyor.
gunesinannesi_ Gizzgzz benim doktorum çok iyi bir doktor mardinin en iyi doktoru diyebilirim o yüzden güveniyorum ona bide ağrıyı azaltıyormuş Mem Arjen Yıldırım instagramdan da bakabilirsiniz
Gizzgzz gunesinannesi_ valla doktorların fikri değişiyor tabiki ben de doktoruma güvenip kullanmamıştım o zaman. Size doktorunuz kullanın diyorsa kullanın ben sadece doktorumun bana söylediğini aktardım size