HRmother
Herkese merhaba şuan 10 haftalık hamileyim ve ne yazıkki hemoroidle başım derde girdi iki gün oturamadım bile neyseki kadın doğum doktorum ve genel cerrahi doktoru beraber konuşarak operasyonla beni kurtarmaya karar verdiler çok kısa sürdü 10 dk gibi ve az miktarda lokal anestezi yapıldı şuan iyiyim başınıza gelirse korkmayın diye paylaşmak istedim bunu yaşayan bir çok kişi varmış sadece ben biraz erken yaşadım