Gamzeyucedogan Merhaba hanımlar, 29 haftalık hamileyim… Vajina girişimde sarkan bisey var, sizce normal mi böyle bisey? Yaşayan var mı aramızda , gecer mi kendiliğinden
Gamzeyucedogan Zehragniken yani nasıl desem içten gelen bisey vajina sarkması mı rahim sarkması anlamadım
imrnx Gamzeyucedogan aynı şey bende de oluştu ama hamileligimde mi oluştu öncesinde mi hiç farketmedim doktora gitmekte fayda var sanırım 😟