Nasıl bi anda gelişti neye uğradığımı şaşırdım arkadaşlar 😍bugün normal kontrolum vardı girdim muaneye doktor dediki seni alttan kontrol etmem lazım dedi 🤔bi baktı 6 cm açıklık ama bebek yukarda inmiyor 🫣başladılar suni vermeye öğlen dört gibi indim doğumhaneye bi iki saat inmedi bebek sancı geldikçe ıkındım ama gelmedi inatçı çıktı ve ıkınmalar beni yordu açıkçası 😩sürekli ebe kontrol etti sürekli indirmek için çabaladılar ve artık bebeğin kafası gözüktü doktor geldi ben tabi yalvarıyorum bırakın diye acı eşiğim düşükmüş😐Artık son hamleler son ıkınmalar hemşirelerin yardımıyla bebeğim doğdu bende yeniden doğdum 😭😭İkinci bi oğlum oldu 😍😍şimdi uyuyamadım çünkü oğlumu küvöze aldılar erken diye solunum sıkıntmız var ben yarın taburcu olucam bebeğim ne zaman çıkıcak bilmiyorum ama onu alıp eve gitmek istiyorum bir an önce 🥰🥰 Kısaca öğlen dörtte sancısız nişansınsız su gelmeden açıklığım olmuş akşam yediye doğruda doğdu bebeğim darısı tüm hamilelerin başına😘😘😘