Fadimehizz valla bende balm olanını tercih etmiştim ilk 2 gün kullandım ama bebeğim gögüs ucumu tutamadığı için gögüs ucu silikonu kullanmak zorunda kaldım silikonlada bebek en çok gögüs ucunu çekmiş oluyordu ve sürekli balm sürmeme rapmen bana mısın demedi baya acı oldu, 2 gün sonra gümüş kapak aldırdım hemen eşime ve gümüş kapaklarım canım oldular taktığım gün ağrı sızı kesildi.. birdaha krem falan sürmedim sadece gümüş kapak kullanıyorum