Bugün belden başlayan bıçak saplanması gibi ağrım ve kasılmalarım var nst de 50 60 civarı sancı çıktı doktor gözlem amaçlı yat dedi ama çocuğuma bakacak kimse olmadığı için kalamadım . Şu an devam ediyor bu sancı . Ne zaman tehlikeli bir boyutta olduğunu anlarım