Hilalttk16 Zeyneparsln 28. Haftadan beri normal doğum pozisyonunda benimki aşırı bir baskı oluyor doğuruyorm sanıyorum ama yok😂 hayır doktorum 39. Haftada çatı muayenesi olacağımı söyledi . Siz oldunuz mu
_Pinar_03 Ayseylmozd sert vurmuyor benimki ama hareket ediyor kipirdiyor öyle bazen de hiç hareket etmiyor
denizzz3509 Uygulamaya göre son 10 güne girdim 😀 37+6 da çatı muayenesi yapıldı şu an 38+4üm. Normal doğum için bekliyoruuuunmm geceleri kasık ağrısı ve bebek hareketinden dolayı uykular haram oldu doğsun diye her şeyi yapıyorum ama gelesi yok sanırım 😀😀
denizzz3509 Uygulamaya göre son 10 güne girdim 😀 37+6 da çatı muayenesi yapıldı şu an 38+4üm. Normal doğum için bekliyoruuuunmm geceleri kasık ağrısı ve bebek hareketinden dolayı uykular haram oldu doğsun diye her şeyi yapıyorum ama gelesi yok sanırım 😀😀
Hilalttk16 Zeyneparsln hiç bilmiyorum öyle söyledi. Zaten ne kadar geç o kadar iyi gibi yazılanlar ürkütücü 🥴😂
Eminedmghcgllr Ben suann 35+5oldukkk aksamdan beri sag boslugum.artik sag bobrekmi bilmiyorum ki.ilk gebelik.cok agriyor smdi ön tarafım karincali gibi cok agriyor.kasiklarim agriyor.bebek hareketli.oturdum bu nr diyorm napicam diyorm.aglamak istiyorm.
Ndkr Zeyneparsln 36+4 deyim 12 haziranda sezeryan doğum olacak inşallah büyük bir panik havası var çevrede ailelerde bense sadece eşim olsa yeter diyorum yanımda başka kimseye tahammülüm yok zaten son günler iyice ağırlaştık 🤭
kalbiminpariltisi Zeyneparsln 37 hafta🙋♀️ çatı muayenesi ben de henüz olmadım normal doğum yapmayı çok istiyorum inşallah rabbim isteyen herkese nasip eder🤲 sancı baskı hiçbir şey yok inşallah çok geç gelmez bebişler🫠
gokcegokce 71oyku81 Ayy aynı gün doğumum var ❤️ oğlum var kızımı bekliyoruz.Sağsalim sağlıcakla gelsinler🙏🏻
_Ceyda_ Zemzems 35+4 haftaya gel catı muayenesi yapıcam dedi o zaman 36+4 olacak. 38.haftada yatıs yapcagız dedi normal mi sezeryan mı haftaya belli olacak her şekilde 38de gelecek 17haziran veya 16sı 😅
zeynepey Zeyneparsln bende 36+4 şu an geçen hafta 35+1 de NST girdim ve 2 cm açılmam ve sancım çıktı ancak haftanın çok erken olduğunu ve biraz ertelememiz gerektiğini söyledi doktorum özellikle 36+lara ulaşmalıymışız bana sancı kesici ilaç verdi ve bir hafta kullandım pazartesi günü 36+1 de ilacı bıraktım ve açılmam 2.5 cm olmuş ama sancım tekrar başlamadı şimdi doğal süreci bekliyoruz 38de tekrar kontrolüm var bakalım küstürdük galiba bebişi
Ipek0204 35+6 yım bende 21 Haziran doğum nasipse sezaryen olacak 🙏🏼 ama ağrılar beni maf ediyor ne oturabiliyorum ne rahat yatabiliyorum Allah hepimizin yardımcısı olsun 🙏🏼🤍