Yumurtlama 2 gün sürdü, 2 kez degerlendirdim. Sonra catlama oldu o gün degerlendiremedim diğer günün gecesi degerlendirebildim yani catlamadan 36 saat geçti bence . Catlamanin olduğu gün ilişki olmadığı için boşa mı gitti her sey sonraki aya mi kaldı gebelik olma ihtimali var mı 🥲 3 gün üst üste denemek çok zor oluyor erkek açısından yumurtlama günü boşuna mı degerlendirdim acaba yanlış mı yapıyorum kizlar yardimm kafam çok karışık