Tgbizmir Kızlar keşfedilmemiş, duyulmamış , kulağpa hoş gelen bildiğiniz erkek isimi var mı böyle insanlar ismi duyunca ilk defa duydum nedemek demeli 😂
Hizligonzales Tgbizmir benim oglumun ismi Barlas Noyan. Barlas gerçi yeni yeni yayginlasmaya basladi. Ama cogu kisi genelde ilk duyduklarinda sasirip ne anlamadik anlami ne diyor hatta niye yabanci isim koydunuz diyen bile var🤣
Rwerdst Tgbizmir ben Tuğra Uraz koycam ama eski bir sınıf arkadaşımın adı siyabend ya da siyabent ti emin olamadım d mi t mi diye 😂 dağın gölgesi demekmiş
cansaayy Benim bi oğlum Deniz diğeri de Ağustos başı geliyor inşallah onu da Atlas koyucam. Atlasla Barlas arasında çok kalmıştım Barlas pek duyulmuş bir isim değil anlamı da çok güzel düşünürseniz eğer
Esrakkaya Oglumu ismi MİRALP. yiğitlerin başı anlamında. İlk söylemede kimse anlamıyor iki defa tekrar ediyoruz anlamını soruyorlar ve çok begeniyorlar. İkinci oglumu bekliyoruz onun da ismi ALPTUĞ kahraman yiğit savaşçı anlamında
Tgbizmir Okadar çok araştırıyorum ki ondan galüna hepsi sıkca duydum ve içime sinmiyor 😥 Azem var şuanlık aklımda
Aylnf17 Merhaba biz Baybars koycaz. Çok yaygın olmamakla birlikte insanların soru sormasına neden olan bir isim ☺️