Şuan 27 haftalık kontrol de makat duruşu dedi doktor inşallah doğuma kadar döner dedi🥺
Asla oturamıyorum yol yürüyemiyorum doktor başı yukarıda ayakları aşağı da dedi
rahmime baskı yapıyor doktor duruşundan dolayı öyle dedi. 2 tane normal doğumum var, acaba doğuma kadar döner mi başına gelen varmı sezaryen mi olurum yoksa? Görümcem 20 gün önce doğum yaptı aynı makat duruşu değişmedi için sezeryan oldu