Sblylcn ben 11 haftalikken öğrendim kız olduğunu ayni sekilde emin olamadim 16 da baska bir doktora gittim o da kiz dedi ama burda doktor cok önemli ilk soyleyen perinatalogtu kendine cok guveniyordu bir de sadece cinsel organindan degil kemik yapısından filan da cinsiyet belli oluyormus doktor deneyimliyse bilmiştir bence.