Merhabalar güzel anneler..4 haftalık hamile olduğumu öğrendim ama korunmasız ilişkiden sonra ella ertesi gün hapını kullandım 2 gün sonra tekrar korunmasız ilişki oldu bir tane daha kullandım ve buna rağmen gebeyim.Böyle hamile kalan oldu mu korkuyorum bir sorun olmaz değil mi 🙏Bilen birileri yazarsa çok sevinirim.Teşekkür ederim şimdiden..