Ben bugün 37 haftaya girdim son 15 gündür sağ bacağımın özellikle üst kısmında bir ağrı var ayağımın üzerine dahi basamıyorum sağ bacağımın üzerine basamıyorum çok ağrıyor yani birinin desteği olmadan kesinlikle oturduğum yerden kalkamıyorum tuvalete daha iyi gidemiyorum