Merhaba arkadaşlar ben Laboquick ovülasyon kullanıyorum 26 sında pik olduğunu düşünmüştüm koyu diye ama az önce tekrar sıvı alımını azaltıp baktım en sağ en alttaki testte sanki pik gördüm bazı kişiler bu pik değil sağdaki daha kırmızı olmalı diyor ama test yapan herkeste de satıcı yorumlarında bu kadar kırmızılık gördüm kullanan var mı yorumlarınızı alabilir miyim ?


