Ehfjfjcjf Merhabalar 35 haftalık hamileyim ayaklarım çok fazla şişti sağ ayağım sol a göre daha çok sis sebebi nedir acaba??
kubraselcuk Ehfjfjcjf bende 33 haftalığım masa başı çalışıyorum gün içinde çok şişiyor akşam dinlenince iniyor ama çok rahatsız ediyor beni🥲
Amineazra Ehfjfjcjf doktorum tuzlu yemekten ve ayakta uzun süre hareketsiz kalmaktan olur demişti. Ayaklarının altına destek koyup uzatmak tavsiye ediliyor umarım geçer 💐
Ehfjfjcjf Tubag1 kontrolü meşe daha var doktora da soramiyorum aslında sol ayağımda sis fakat sağ ondan da Beter