2 ci kez çocuk sahibi olmak istiyorum alllah nasip ederse 7 mayıstan beri araliklarla ilişkiye girdik eşimle ve ay sonu geldi benim adet 4 gün gecikti duzensiz adet görüyordum ben ay ortasında olmam gerekirken 2 aydır ay sonunda oluyordum bekledim günüm geldi ama olmadım sizce hamilemiyim yorgunluk var hafif kasık ağrılarım oluyo geciyo bas ağrısı bel agrisi oluyo hafif geciyo sonrasında idrara çok sık gitmiyorum bulantim da yok yorgunluk var gibi göbeğim şiş gibi geliyor her hamilelik farklı olur derler ilk kez hamile kalmış gibi heyecanlıyım acaba hissi hep var bende sabırsızlıkla 3 gün daha geçmesini bekliyorum normalde 7 gün faln adet gecikmesi normal mis ama bende adet gecikmesi normalde 2 gün faln sürer di.bir hafta ince test yaptım negatif ti acaba geç dölenme mi oluyo diyede düşündüm çünkü ilk hamileligimde öyle olmustu geç döl3nm3 olmuştu budama öyle diye düşünüyorum sizce ne olabilir 3 gün araliklarla ilişkiye girdik eşimle yumurtlama gününü hesaplayarak rabbim nasip eder ins