normal boya için bile doğuma kadar önermeyen doktorlar var. oryal en beteri normalde de inanılmaz zararlı zaten. palette ya da garnierdi sanırım 11.1-12.1 olanalrı alırsanız açıcılı ve kendi saçınızda direkt platin yapıyo ben açıcı hiç kullanmamıştım sarıyken