0322sukran Byzaakann arkadaşım daha bir ay önce yaptı memnun kalmış ama cok sıkıymış sezeryan olanlar bir gün yoğun bakımda kalıyormuş gözlem amaçlı yanında kimse olmuyor telefon bile yasakmış hastaneden biri yardım ediyormus sana
Byzaakann 0322sukran benimde eltim yaptıda uyuşturmadan canlı canlı diktiler falan diyerek baya korkuttu beni açıkcası
Linaa1234 Byzaakann ben özelde yapcaktım ılk dogumumu gece doktor sıkıntı yaptı bızde egeye gıttık gıtmez olsydım işgence ettıler resmen rabbm bu dogumumda dusurmesın
dexter bunu ben de merak ediyorum özellikle sezaryende genel anestezi mi lokal mi falan diye bu arada özel odaların fiyatını sordum 240 liraymış
1yldzsema-1 Byzaakann benimde bir arkadaşım orada doğum yaptı memnun kalmış yani bende orada doğum yapmayı düşünüyorum hatta nasip olursa