Byznrf Enfeksiyon vardı ilaç kullandım ilacım bitti kullanmıyorum uzun zamandır doktoruma randevu bulamıyorum gidemiyorum görüşemiyorum o yüzden
Gamze1608 O haftalarda enfeksiyon çok görülüyor 26. Haftada başladı benim 32 de anca kurtuldum enfeksiyon ve mantardan