Merhaba, Benim de 6. Haftada kanamam oldu çok fazlaydı ve kıpkırmızıydı. Gebeliği öğrendiğim günden beri regl olacakmışım gibi ağrı vardı. Çok şükür bebekte birşey yok kalp atışları düzenli kese çevresinde kanama yok. 200 mg günde 1 kez fitil olarak kullanıyorum. Ara ara kendimi biraz yorunca yine ağrılarım oluyo ama dikkat etmek lazım. Bol bol istirahat ve stresten uzak durmak işe yarayacaktır. Sağ salim kucaklarımıza alırız inşallah hepimiz 😊