Sabriyecelikkaya7 Sabah 9 da oğluşuma kavuşacağım inşallah ilk doğumum olacak bütün duygularım karmaşık sizden güzel dualar bekliyorum 🙏🏻
25_25damla Sabriyecelikkaya7 yaa yarıbbım saglıkla almanınzı nasip etsın darısı bise insallah kac haftalısınız
kevserky Sabriyecelikkaya7 canım Allah yardım etsin ikinizde sağsalim kavuşun birbirinize . İnşallah sende bana dua et 35 olduk. Böbrek ağrısı çekiyorum.
Sabriyecelikkaya7 25_25damla amin inşallah çok teşekkür ederim sizde sağlıcakla kavuşun inşallah 39+2
Sabriyecelikkaya7 kevserky çok teşekkür ederim rabbim acil şifalar versin böbrek ağrısı da zor olur inşallah geçer bir an önce
defneemom Sabriyecelikkaya7 inşallah benim kadar kolay bir sezeryan geçirirsin😮💨 hayırlı olsun sağlıkla gelsin🩷
1asel-duru Hayırlısıyla sağ salim kucağınıza alırsınız rabbim analı babalı büyütmek nasip etsin inşallah darısı başımıza bende temmuz da olacağım çok sabirsizim ikinci gebeliğim sende bizlere dua et doğumda edilen dualar kabul olurmuş 😊
Beguile Sabriyecelikkaya7 ben de aynı saatlerde oğluöa kavuşacağım. Uyku haram ve belim agrıyor şimdiden. İnşallah bitecek gidecek. Sağlıkla kucağınıza alın 🕊️🙏🏻
Sabriyecelikkaya7 Pinar_yildiz06 doğumum güzel geçti ağrılar acılar tabiki oldu genel anestezi oldum çünkü belimde fıtık var hamileliğim hep bel ağrısıyla geçti o yüzden spinal istemedim tek kötü yanı bebeğimi yoğun bakıma aldılar ilk başta iyiydi sonradan kahverengi kustu midesini yıkadılar gözetimde kalması gerekiyormuş serumla besleniyor bebeğimden ayrı kalmak çok daha can acıtıcı lütfen dua edin bi an önce yavrumu kucağıma alıyım 🙏🏻