Nurkoylms ben yaptırdım …yaptırmanızı da tavsiye ederim herkesin gebeliği ve herkesin bebeği bir olmuyor maalesef…aldirmaniz için yapılmıyor ki zaten bu testler herhangi bir durum varsa öncesinden önlem alabilirsiniz diye yapılıyor kimse bebeğinden kolay kolay vazgeçmez ..en azından yaptırın ki içiniz rahat etsin ilerde keşke yaptırsaydim demezsiniz ..biz ikiliyi yaptırdık temiz çıktı çok şükür 3 luye gerek duymadı doktorum zaten şimdi 21 haftaligiz inşallah sag salim kucağımiza alırız 🤲❤️