Periims Merhaba 9+6 yım bugün doktor kesen yarım ay şeklinde olmuş bi baskı var dedi kan birikmiş kis yada miyon gibi bişey dedi kanamam ve kusmam şu ana kadar hiç olmadı ama bugün çok ağladım üzüldüm nedir acaba yaşayan var mı