Canım bende 36dayim, 33′te regl sancısı dan daha öte bir ağrı ile hastaneye gittim yalancı sancı ile doğum sancısı arası olduğu çıktı nst ’de. Baya baya hiç cekmedigim bir ağrı idi, ayağa dahi kalkamiyodum hastaneye zar zor gittim hatta 33′te doğuruyorum sandım. Eğer çok çok şiddetli değilse panik yapma siddetlendirme bilinçli olarak. Takip et mutlaka şiddetlenir ve sıklaşırsa sabahı beklemeden mutlaka nst’ye girin. Nolur nolmaz. Sen içgüdülerine güven.