esmerella37 bende geçen ay kullandim araştırdım kadarıyla adet bitince başlanıyor Bn 2 günü akşam basladm 7-8gun falan içtim normalde 15 gün için deniyor çokta yüklenmek istemedim
Adetide düzene sokuyor yazıyordu inanamadım bu ay 28 gün adet oldum bu ayda içmeyi dusunuyorm ama 15 gün tam icermiyim bilmiyorm
Ben bazıları 5 dk suda kaynatır için diyordu Bi yerde denk geldim kaynamış suda onu denedim
Suyu kaynatiyordum Bi bardak suya bir tatlı kaşığı koyup 5 dk derlenmesini bekleyip öyle içtim
5 dk çok geçiremeyen bak birde bardağın üstüne çay bardagi altligi koymuştum Bi yerde şeye denk geldim demlenirken havayla damas etmesin diyordu
Sende güzel Bi araştır öyle başla canm