Kızlar 3 gün önce doğum yaptım sezeryanla,ilk çıktığımda hemşire göğüs ucuma bastırdı sarı bir sıvı geldi ,hemşire sütün var dedi mutlu oldum, ama 2.gün ve şimdi bir damla bile gelmiyor.Sanirim ilk günde 1 damla gelmişti ben emiyor sandım.Bebegim emmek istiyor göğsümü kavriyor ama süt gelmeyince ağlıyor kıpkırmızı oluyor ,pes etmedim yine veriyorum 2 saatte bir ama göğüs uçlarım yara oldu cok aciyor .Mama vermek zorunda kaldım ilk günden.Bu durumda olan var mı aranızda sütüm gelir mi?