Merhaba! Bi yerde cilt ürünlerinin ciltten emildiği için bebeğe zararlı olabileceğini okumuştum. Neredeyse tüm yüz bakımı ürünlerimi ve makyaj ürünlerimi değiştirdim. Hepsinin bio olmasına önem gösteriyorum. Ama yinede her ürünüm bio olmadığı için bazen kullanırken tedirgin oluyorum. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz ? Cilt bakım rutininizde her an gibi bi değişiklik yaptınız mı? Yoksa herşeyi kullanmaya devam mı ediyorsunuz?