16+2 olduk cinsiyette doktor hala son noktayı koyamadı bugün de %80 kız dedi biz daha önce çıkıntı gördük pipi gibi 🤣 oğlum diye sevdim ben hep o günden bu yana göstermedi yine net olarak doktor bize cinsiyet konusunda bişey söyleyemedi bu sefer çıkıntı da göremedik 🤦🏼♀️ kız bebeklerde de çıkıntı görüyoruz dedi doktorum bilemedim yani içim erkeğe daha yatkın açıkçası o kadar çıkıntıya kız çıkarsa şok olurum 😂🤦🏼♀️ baktıkça da erkeğe benzetiyorum sizin bi tahmin var mı kızlar ya 🥹🌸