Allah bağışlasın maşallah 🤍 ben de 26+4 haftalık çift yumurta ikizlerine hamileyim.
4 yaşındada bir kızım var. Fakat ikizler gözümü korkutuyor. Yapabilirmiyim, yetebilirmiyim, iki bebek birden nasıl başgelebilirim. Çevre çok etkiliyor . Bazen kendimi işin içinden çıkamayacak gibi hissediyorum. Belki hamilelik piskolojisi. Nasıl atlattiniz bu durumları ya da benim gibi hiç düşündünüz mü