Bebeannesiii Kızlar herkes bebegim cok hareketli falan yazıyor aranızda bebişi çok hareketli olmayanda var mı? Gün içinde normal aralıklarda hareketlerini hissediyorum ama çok çok fazla değil öyle herkesin bahsettiği şekilde benim gbi olan var mı?
Mrsceyms Bebeannesiii Gündüz sizde hareket halinde olunca genelde bebekler uyuyor. Ben hareketsiz kaldigim zamanlarda daha cok hissediyorum. Gunduz daha az gece daha yogun oluyor hareketleri. Surekli hareket etmeyebilir endise etmeyin. Gun icinde ara sira hareket etmesi de yeterli
mrsperaa Bebeannesiii tam olarak 33. Haftada ben 2 gün hissetmedim. Hatta doktora gittim Usg de baktı doktorum orda da hareketinin az olduğunu söyledi sonra şekerli serum taktırdı acaba kan şekeri mi düştü diye nst istedi nstde sancılarım çıktı sonra tekrar 2. Nst istedi orda sancılarım yoktu. Kan şekerinin düştüğünü söyledi doktorum zaten sonra da toparladı. Şuan yine hareketli.
dilay_06 Bebeannesiii 33+3 üm en fazla hıçkırık pozisyon değişimi ya da ufak tekme yapıyor. Yeri daraldığı için normal. Çikolata ye sola yat karnını okşa konuş, müzik aç anca öyle hareket ediyor zaten.
Merveincim Bebeannesiii Benmde öyleydi canım hep korkar endişelenirdim ama olabilir her bebek aynı değil. Çoğunlukla 2. Bebek 1,ye göre daha hareketli ve erken hissettik diyorlar. Kontrollerinizde iyiyse korkmayın bolca konuşun dua dinletin 🌸 sağlıkla doğsun inşallah
Gamzetayfunn Bebeannesiii benimde hareketleri öyle aşırı değil hatta doktoruma gittim neden diye 😁 oda bunun normal her bebek farklılık gösterir dedi. Arkadaşıma aynı haftalarda hamileyiz 30+4 onun bebeği fazla hareketli ve oldukça canı yanıyor 😳
agaadfsdqqaa Benim oğlum da çok hareketli değil geceleri uyandığımda bile çok aşırı hareket halinde değil bebeklerin de yapısı bence farklı farklı umarım bu uslu tavırlar doğunca da devam eder 😂