tulay-01 Şimdi acilden geldim beta testi yaptılar 5248 cıktı kese gözukmedı dış gebelikten şüphelendi renkli ultrasondan bakacaklar bu degerle kese gözükmemesi anormal durummu
Deletedmom_103 tulay-01 bana biraz anormal geldi açıkcası bu kadar yüksek olup görünmemesi ben 3000 küsürken görmüştüm keseyi
Mucizemibekliyorum_ tulay-01 merhaba kese gözüktü mü daha sonra ? Bende Şuan aynı durumdayım da postunuza denk geldim araştırırken sormak istedim
tulay-01 Gulmasal kese gözukmedı henuz sadece beta degerıne bakıldı 500 lerde dıs gebelikten şüphelendiler
nursenasrky 2000 uzeri betada vajinal ultrasonda kese goksa dis gebelik lehine bir durim oluyo bende ilk 2997 betayla gittim yoktu bida gittim 5900 du yine yoktu detarli vajinal ultrasonla tuplere baktilar tupte kese vardi dis gebelik yani yatis verdiler
tulay-01 nursenasrky benımde yarın belli olacak işte asırı modum düştü ilk 422 ıkıncı 2028 bırde bugun 5000 kese yok ama beta duzenlı artarsandıs gebelık olmaz diyorlar beta dıs gebelikte en fazla 2000 e cıkar dıyorlar ben tam bılmıyrum öyle duydum
Merve001 nursenasrky canım geçmiş olsun bende şuanda aynı durumdan geçiyorum ikinci doz iğneyi de yaptılar pazartesi günü tekrar beta hcg bakacaklar, sende iğne işe yaradı mı
nursenasrky Merve001 evet yatis yapildiginda betam 5900 dü hemen kürtaj yaptilar parca aldilar 2500 ebdustu somra hemen igne vurdular igneyle 4 gunun sonunda 216 ya dusmustu betam sonra negatife dusene kadar kan verdim
tulay-01 Mucizemibekliyorum_ kesem 5000lerdeydı acılden baktılar görmediler ertesı gun polıklınuge gıttım gözuktu normal ultrasından gözuktu tam emın olmak ıcın renkku ultasondan baktılar gözuktu bazen kese gec gözuebılıyırms stres yapmayın benımde ılk gebelıgım sızınde gözukur Allahın ıznıyle inşallah 😇🙏
Mucizemibekliyorum_ tulay-01 peki vajinal mı bakıp göremediler. Benim tüp bebek ve çok korkuyorum dün hem karından hem vajinadan bakıldı görülmedi bugün tekrar kan istedi ama moralmen çok kötüyüm inşallah benm de görünür
tulay-01 Mucizemibekliyorum_ genelde sıkı ıdrarla gözukuyır sız gıderken sıkı ıdrarınızı tutun öyle gıdın bana vajınal hıc bakılmadı normal ultasınla bakıldı sızım beta degerınız su an kac hıc stres yapmayın gec döllenme olabılır bazen rahım geride olabılır ıcınızı ferah tutun
mavilikler7 Mucizemibekliyorum_ öncelikle rabbim hayırlısını nasip etsin. 4+4 üm bugün hastane kontrolünden geldim ilk önce ultrasonla baktı doktor görmedi aşağı in sık idrarla gel dedi kahve su vs. İçtim tuvaletim geldiğinde sıktım tekrardan gittim ultrason da kese gözüktü bence hiç telaş yapmayın bir daha ki kontrolünüz de sık tuvaletle gidin umarım görürsünüz beta kaçtı bu arada ?