Busraert_ Gebeliğimi öğreneli 3 gün oldu fakat sağ kasıgıma ara ara ağrı giriyor endişeleniyorum sizce normal mi 🥹
Hdndns12- Busraert_ evet normal bende 1 hafta oldu öğreneli benımde adet ağrılarım gibi var az az giriyor arada
Turkaann Busraert_ normal canım hiç korkma kendini strese sokma bebeğin tutunmaya yerleşmeye çalışıyor ☺️ bol bol dinlen ve su iç
Damla-coban Bende yaşadım regl den 3 gün önce öğrendim 5+6 haftalık hala ağrım var kanamamda oldu çok şükür geçti doktor normal dedi genişlediği için rahim. şimdi kese öğrenme surecindeyim inşallah her şey güzel olur herkes için 😇
Simayla Busraert_ normal canım o ilk zamanlarda benimde çok ağrıyordu 15 haftaya kadar ağrım oldu sonra rahatladım
Busraert_ Cokkkkk teşekkür ederim ilk gebeliğim düşük olduğu için şimdi en ufak bir şeye endişe ediyorum 🥹🥹🥹