Herkese merhaba,
Sabah 3 gibi suyum açıldı,4 gibi yatışım verildi.. ciğer geliştirici yaptılar 2 saat en az beklemek gerekiyordu saat 8 de de 7 cm açılmam vardı. Hiç normal doğum düşünmedim normal doğuranları sonsuz kere tebrik ediyorum. Spinal anestezi olacaktım ama doktorum riskli gördüğünden genel yaptı. İyi ki de genel yapmış.. bebek küvöze girmedi. Sadece çok sancım var. İdrara çıktım ama henüz gaz çıkaramadım.
Bol bol yürüyorum,su içiyorum,kahve içiyorum,bitter çikolata yedim. Kayısı suyu içtim,komposto içtim ama yok olmuyor.
Ne önerirsiniz?
Yardımcı olur musunuz ? Dikişlerim çok ağrıyor