Bal12 Kızlar 22 haftalık hamileyim dun peritonoloji renadevumda vardı hersey yolunda bı sıkıntı gormedıler ama bugün resmen bebek genetal bolgemın hemen ustunde oynuyo cok asagıda neden böyle aceba basına gelen varmı
Sevval0308 Bal12 canım o haftalarda benimde öyleydi 25 de göbek deliğime çıktı bir sorun yoktur Allah’ın izniyle
KayraKuzusu Haftadayım hala kasıklarımda hissediyorum üstlerdede hissediyorum tabiki ama korkulacak bir şey yok
imrnx Bal12 ay evett bende diyorum bende mi gariplik var aynı şeyi düşünüyodum çok aşağıda hissediyorum hareketlerini bazen yukarıda sadece :/ 21+5 bende