Elif_emir Kızlar 36+5 haftalık hamileyim kasık ağrılarım var az önce de baya suyum geldi ay normal mi yaşayan var mı
Sevval0308 Elif_emir su geldiyse acil doktora gidilmeli bebişin enfeksiyon riski oluyor Allah esirgesin
YaseminBatrk Elif_emir şu gelince 24 saatte doğum gerçekleşir. Tabi miktarı da önemli. Yeşil yazmışsınız buunu anlayamadım. Bence beklenmeden direk dktora gidin öğrenin tam olarak ne oldugunu.
Gamzetayfunn Elif_emir suyun geldiyse en az 1 saat içinde kadın doğum acile gitmen gerekiyor suyun gelmesi doğum başlangıc belirtilerinden biridir önemli ❗️❗️❗️❗️
Sevim-68 Elif_emir merhaba benim yengemdede olmuştu bebek kakasını yapmış ve zehirlenme olabilirmiş gitmeseymiş bence hemen gitmelisin suyun rengi yeşilse bence ondandır
inciata az yada çok olması önemli değil ama doktpra gitmelisiniz suyunuz azaldıysa yavaş yavaş akarsa bebeğinize sıkıntı olmason