Devlet memuruyum ve hamileyim. 32. Haftada izne doğum iznine ayrılıyoruz biliyorsunuz kızlar. Bunun için 31+0 olmamız yeterli mi yoksa 32+0 a kadar beklemek zorunda mıyız? Yani özetle 32. Haftaya girince mı yoksa doldurunca mı veriliyor bu rapor? Teşekkür ederim 🥰