Ben kilo aldığım için zaten rahat bir pijamaya ihtiyaç duyuyordum. Lohusa takımı denilen setlerden değil ama rahat bir takım aldım önden düğmeli, içi kısa kollu üstünde sabahlık var, gelen giden olur ya da yaz bile olsa klimalar var üşürsem sabahlık kullanırım diye, rahat edeceğim bir takım. Sonradan da kilo verene kadar kullanırım. Sade şık bir şey. Rahatınızı düşünün zaten canımız burnumuzda olacak 😂 ama şık da olun bence kendinizi iyi hissedersiniz. İlerde fotolarda falan baktığınızda kendinizi güzel görün 🤍 tavsiyem