End22 Kızlar 4 gün sonra sezeryan olacağım doktorum yarın hastaneye git tahlillerini yapacaklar doğum öncesi dedi ne yapıyorlar bilen var mı ?
alparslansmother Kan tahlili ekg falan dediler bana sali gunu olacagim bende pazartesi gidip degerlerime bakcaklar sali yatisim olcak