Simayla Bu hafta da bebek hareketleriniz nasıl kızlar bazen benim oğlum çok hareketli bazen hiç yok gibi hamile değilmişim gibi sizde nasıl bukadar az hareketli olması normal mi bu zamanlarda
birannis_ Simayla ayakta çok kaldığım iş yaptığım zaman hissetmiyorum ama oturduğumda yattığımda kıpır kıpır maşallah 🧿 belki ayakta kalıyorsanız çok ondan hissetmiyor olabilirsiniz
Seval2468 Simayla 26+5 oldum ayaktayken pek hissetmiyorum ama sağ tarafıma yatınca yerinden çıkacak gibi hiç durmuyor birde sabah karşı 5te acayip hareketli oluyor her sabah aynı saatte uyandırıyor beni. İlk oglum böyle hareketli değildi korkuturdu beni
adileeozden Bizde yarın 24 e gireceğiz inşallah benim oğlumda öyle bazen çok hareketli bazen çok hareketsiz bu gayet normal bence gün içinde anne çok hareket edince bebek gece hareket ediyor sanki içini ferah tut 🙏
Simayla adileeozden inşallah canım bu gebelik zehirlenmesi çok görülüyor şu bende hareketleri azalıyor gibi geliyor 2 gün önce çok hareketli yedi 2 gündür çok geziyorum o yüzden galiba hissedemiyorum bu ara korkutuyor insanı
birannis_ Simayla içinizi ferah tutun bence yerleri daralıyor belki hareket azalıyordur normal birseydir bence
Arzu501 Biz 26nı tamamladık. Uzanınca daha hareketli. Ayakta çok durunc göbel deliğinde sanki haraketlenme oluyor
Simayla Seval2468 benimde ilk o yüzden mi aceba önceki haftalarda ki hareketli oluşuna alışmıştım biraz ben