Gamzecem Merhaba kızlar prematüre bebek bezi alıcam molfix dusunuyorum suan e bebekte de ındırım var hastanede slepy 2 numara kullanılıyor ama ben molfix kullanmak istiyorum pure&soft yenidoğan serısı mı sızce yoksa mavi paketli olanını mı tercıh etmelıyım