Selam kızlar ben ocak ayında bir düşük yaptım hamileliğin çok erken zamanlarıydı sonrasında diğer aylarda da regl oldum ve düzenliydi yani en fazla 2-3 gün gecikiyordu bu da normal zaten ama şuan reglim bugün itibariyle 12 gün gecikti normalde bu kadar gecikme olmuyordu idrar testi yaptım 2 defa negatif çıktı ne yapmalıyım