Ay bebişler doğmuş büyümüş olsa ikisine çizgili tişört falan alırdık güzel olurdu ama şimdi alsak doğana dek eskiyecek babalarınki 😂 bence es geçilmemeli bu arada her gün her gün babalığını kutlamıyoruz sonuçta tabiki süreç boyu birbirimize güzel davranalım ama özel günlerde hatırlanmayı herkes sever hele ilkse 🫶🏻