Deletedmom_52 Kızlar 35. Haftadayım 34 de ve bu hafta nst ye girdim sancı çıkmadı kaç olması gerekiyor ki doğum başladı başlıyor densin ya da yatış verir küçük olan 35 lerde falan kalıyordu bilgilendirir misiniz ? ☺️