Benim de 14+2 ama hiç hareket hissetmiyorum. Geçtiğimiz haftalarda sırf korkudan bebeğin durumu için gittim 😁 bir de cinsiyet öğrenmek için gideniniz var mı ya da öğrenen. Ben merak etmiyorum diyordum ama son günlerde aklım hep cinsiyetinde.belli olmaz daha diye de gitmedim :(